virus infection or bacteria disease background design

Zgodnie z projektem ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

Dyrektor szkoły ogłasza, co następuje:
1. W dniu 25 marca 2020 r rozpoczynamy nauczanie zdalne z wykorzystaniem dostępnych środków komunikacji, tj. dziennika elektronicznego i platformy edukacyjnej Classroom.
2. Każdy z nauczycieli i uczniów (w przypadku uczniów poniżej 13 roku życia – rodzic lub opiekun prawny) zobowiązany jest przygotować powyższe narzędzia – zgodne z przyjętym w szkole systemem, aby zapewnić ciągłość nauki zdalnej.
3. W dniach 25 marca – 10 kwietnia 2020 r. nauczyciele oraz uczniowie zobowiązani są do realizowania podstawy programowej.
4. W ramach realizacji zajęć szkolnych nauczyciele mają obowiązek oceniać postępy uczniów w sposób przewidziany dla wymagań nauczanego przedmiotu – uczniowie zostaną poinformowani o sposobach oceniania.
5. W razie potrzeby, po uprzednim umówieniu się, jest możliwość kontaktu on-line z nauczycielem poprzez platformę Classroom (Aplikacja Google Meet).
6. Nauczyciele od 25.03.2020 są zobowiązani do wpisywania tematów zajęć wg obowiązującego planu lekcji.
7. Uczniowie mają obowiązek jeden raz w ciągu dnia, dać znać wychowawcy, że realizują zadania zlecone przez nauczycieli i na tej podstawie będzie określana frekwencja ucznia. Jeżeli uczeń nie przekaże informacji wychowawcy klasy, będzie uznany za nieobecnego. Nieobecność będzie usprawiedliwiona przez szkołę.
8. Wychowawca pod koniec dnia uzupełnia frekwencję uczniów.
9. Wychowawców klas zobowiązuję do zebrania e- maili uczniów klas 4-8, aby bezpośrednio zadania trafiały na pocztę ucznia, a nie jego rodzica.
10. W przypadku uczniów, których rodzice pracują i nie mogą uczestniczyć w zajęciach w czasie ich trwania, proszę o konsultacje indywidualne w dogodnych dla wszystkich godzinach.
11. Proszę o dostosowanie ilości prac zadanych do domu do możliwości uczniów, przy zachowaniu czasu pracy przeznaczonego na rozwiązywanie zadań domowych. Proszę nie przeciążać uczniów ilością zadanego materiału.
12. Proszę nie traktować tego okresu, jak dodatkowy czas wolny – wszystkie treści powinny zostać zrealizowane – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
13. W razie wątpliwości i pytań proszę kontaktować się poprzez dziennik elektroniczny z wychowawcą klasy lub nauczycielami przedmiotów.
14. Pedagog szkolny, psycholog i logopeda będą dostępni do dyspozycji uczniów i rodziców codzienne w godz. 11.00 do 13.00.

Dyrektor szkoły   Magdalena Ciok

Pobierz treść komunikatu: Komunikat dyrektora szkoły (557 pobrań )

Powiązane zdjęcia:

Zmiana jezyka / вибрати мову
Skip to content