Strona Szkoły Podstawowej nr 8 w Skarżysku-Kamiennej - 19.01.2016 - Zimowisko 2016 - Dzień 2
^ w górę

Mapa strony

19.01.2016 - Zimowisko 2016 - Dzień 2

19.01.2016Drugi dzień ferii minął nam pod hasłem nauki i zabawy. Zaraz po
śniadaniu pojechaliśmy do Muzeum imienia „Orła Białego”, aby wziąć udział w warsztatach plastycznych i naukowych. Podczas zajęć plastycznych wykonywaliśmy upominki dla babci i dziadka z okazji zbliżającego się ich święta. Następnie udaliśmy się na zwiedzanie wystawy edukacyjnej „Fenomeny Nauki”. Szczególne wrażenie zrobiły na nas stanowiska z "Kulą plazmową" , " Kwadratowym talerzem plazmowym" i "Peryskopem laserowym", przy których przewodnicy, tłumaczyli w bardzo przystępny sposób, trudne zjawiska optyczne . Wielkim zainteresowaniem cieszył się też "Most magnetyczny", "Zegar" i "Zębaty stół". Tu wolno nam było naciskać, ciągnąć, kręcić, układać, budować czyli po prostu ŚWIETNIE SIĘ BAWIĆ. Na zakończenie wycieczki zwiedziliśmy zewnętrzną ekspozycję muzeum. Pełni wrażeń wróciliśmy do szkoły, gdzie czekał już na nas ciepły, pyszny obiadek. Zbieramy siły, bo jutro czeka na nas Kombinat Formy.

do obejrzenia zdjec w gore